Paula
Responsabil comunicare
Traduceri Spaniolă-Română și Română-Spaniolă.
Traduceri realizate de traducători cu minim 5 ani experiență în domeniu.
Capacitate de a realiza un număr mare de pagini într-un timp scurt cu ajutorul celor 3000 de traducători colaboratori existenți la nivel global.
Îmbinăm expertiza oamenilor din firmă cu calitățile lingvistice ale freelancerilor recrutați în urma unor procese complexe, pentru a oferi clientului o experiență care să-i depășească așteptările.
Calitatea traducerilor este extrem de importantă pentru noi. Folosim sisteme complexe și solide pentru gestionarea fluxului de lucru și suntem la zi cu tehnologia de top din domeniu.
Serviciile noastre de traduceri sunt gândite pentru a susține dezvoltarea afacerii clientului. Oferim soluția cea mai potrivită în calitate de experți în domeniu, însoțită întotdeauna de un zâmbet și o atitudine pozitivă.
Swiss Solutions – cea mai mare agenție de traduceri din România.
Din anul 2004, Swiss Solutions și-a centrat activitatea pe oferirea de traduceri specializate în peste 80 de limbi, din diverse domenii, cum ar fi: automotive, medicină și farmacie, juridic, economic, inginerie, IT și marketing, la un raport excelent preț/timp/performanță.
Compania oferă, pe lângă serviciile de traducere, și servicii de interpretariat, revizie, prelucrare grafică, subtitrare și cursuri de limbi străine.
Ești interesat de serviciile noastre?
Comandă o traducere
Calitate
Promptitudine
Project Manager dedicat
Livrare în cel mai scurt timp
Verificarea textului
Traducători nativi
Adaptare text la cultura locală
1
Solicitarea din partea clientului
După ce clientul ne trimite solicitarea de traducere, un manager de proiect confirmă primirea acesteia într-un interval de maximum 15 minute.
2
Analiza textului și a cerințelor
Înainte de a trimite estimarea aferentă solicitării de traducere, evaluăm în detaliu documentele pentru a ne asigura că putem respecta toate specificațiile legate de combinația de limbi, domeniul din care se traduce și termenul de predare.
3
Estimarea prețului și timpul de realizare
Imediat ce finalizăm evaluarea tuturor detaliilor, trimitem o estimare personalizată care include soluția recomandată de noi, precum și informații despre termenul limită sugerat și bugetul estimat. Înainte de a începe realizarea traducerii, ne asigurăm că ne-a fost confirmată această estimare.
4
Identificarea și alocarea resurselor
Identificarea și alocarea resurselor stau la baza unui proces care intră în responsabilitatea managerului de proiect. Acesta selectează traducătorii specializați în funcție de tipul documentului, identifică și recomandă glosarele potrivite și sugerează utilizarea programelor CAT tools pentru un mai bun control al calității.
5
Studiul, cercetarea și realizarea traducerii
Cel care continuă procesul nostru este traducătorul. După primirea tuturor detaliilor legate de proiectul de traducere, acesta cercetează și aprofundează specificul terminologic al tipului de traducere, urmărește cerințele terminologice ale clientului, dacă este cazul, și creează un nou glosar de termeni acolo unde este necesar. Principalul obiectiv este asigurarea consecvenței terminologice și lexicale.
6
Revizuirea documentului
Pasul imediat următor este revizuirea documentului tradus. Departamentul de Revizie este cel care evaluează gradul de acuratețe al traducerii, se asigură că au fost respectate toate specificațiile terminologice primite și că întreg proiectul de traducere este în concordanță cu cerințele inițiale ale clientului.
7
Formatarea documentului (DTP)
În cele din urmă, ne asigurăm că aspectul documentului este similar cu cel al documentului original.
8
Predarea traducerii şi facturarea
După finalizarea proiectului, livrăm documentul prin e-mail, poștă sau curierat rapid. De asemenea, trimitem și factura, respectând condițiile stabilite de comun acord.
Paula
Responsabil comunicare
“Profesionalism și promptitudine. Acestea sunt primele cuvinte care ne vin în minte atunci când vine vorba de experiența cu echipa Swiss Solutions, o echipa preocupată permanent de îndeplinirea cerințelor noastre. “
Monica
Specialist marketing
“Am început colaborarea cu Agenția de traduceri Swiss Solutions doar pentru a avea un backup în acest domeniu. Promptitudinea membrilor echipei, acuratețea traducerilor efectuate, disponibilitatea pentru comunicare și, nu în ultimul rând, suportul oferit de către echipă – nouă, beneficiarilor – a transformat acest „backup” într-o frumoasă colaborare de 5 ani. Mulțumim echipei Swiss Solutions și așteptăm cu mult interes să ducem la bun sfârșit viitoarele proiecte.”