Background image

Traduceri Maghiară

(HU-RO | RO-HU)

Traduceri Maghiară-Română și Română-Maghiară.

Traduceri realizate de traducători cu minim 5 ani experiență în domeniu.
Capacitate de a realiza un număr mare de pagini într-un timp scurt cu ajutorul celor 3000 de traducători colaboratori existenți la nivel global.

Îmbinăm expertiza oamenilor din firmă cu calitățile lingvistice ale freelancerilor recrutați în urma unor procese complexe, pentru a oferi clientului o experiență care să-i depășească așteptările.

Calitatea traducerilor este extrem de importantă pentru noi. Folosim sisteme complexe și solide pentru gestionarea fluxului de lucru și suntem la zi cu tehnologia de top din domeniu.

Serviciile noastre de traduceri sunt gândite pentru a susține dezvoltarea afacerii clientului. Oferim soluția cea mai potrivită în calitate de experți în domeniu, însoțită întotdeauna de un zâmbet și o atitudine pozitivă.

Swiss Solutions – cea mai mare agenție de traduceri din România.

Din anul 2004, Swiss Solutions și-a centrat activitatea pe oferirea de traduceri specializate în peste 80 de limbi, din diverse domenii, cum ar fi: automotive, medicină și farmacie, juridic, economic, inginerie, IT și marketing, la un raport excelent preț/timp/performanță.

Compania oferă, pe lângă serviciile de traducere, și servicii de interpretariat, revizie, prelucrare grafică, subtitrare și cursuri de limbi străine.

Ești interesat de serviciile noastre?

Comandă o traducere

Arror right Arror right

De ce să lucrezi cu noi ?

icon

Calitate

icon

Promptitudine

icon

Project Manager dedicat

icon

Livrare în cel mai scurt timp

icon

Verificarea textului

icon

Traducători nativi

icon

Adaptare text la cultura locală

Workflow Traduceri Maghiară

1

Solicitarea din partea clientului

După ce clientul ne trimite solicitarea de traducere, un manager de proiect confirmă primirea acesteia într-un interval de maximum 15 minute.

2

Analiza textului și a cerințelor

Înainte de a trimite estimarea aferentă solicitării de traducere, evaluăm în detaliu documentele pentru a ne asigura că putem respecta toate specificațiile legate de combinația de limbi, domeniul din care se traduce și termenul de predare.

3

Estimarea prețului și timpul de realizare

Imediat ce finalizăm evaluarea tuturor detaliilor, trimitem o estimare personalizată care include soluția recomandată de noi, precum și informații despre termenul limită sugerat și bugetul estimat. Înainte de a începe realizarea traducerii, ne asigurăm că ne-a fost confirmată această estimare.

4

Identificarea și alocarea resurselor

Identificarea și alocarea resurselor stau la baza unui proces care intră în responsabilitatea managerului de proiect. Acesta selectează traducătorii specializați în funcție de tipul documentului, identifică și recomandă  glosarele potrivite și sugerează utilizarea programelor CAT tools pentru un mai bun control al calității.

5

Studiul, cercetarea și realizarea traducerii

Cel care continuă procesul nostru este traducătorul. După primirea tuturor detaliilor legate de proiectul de traducere, acesta cercetează și aprofundează specificul terminologic al tipului de traducere, urmărește cerințele terminologice ale clientului, dacă este cazul, și creează un nou glosar de termeni acolo unde este necesar. Principalul obiectiv este asigurarea consecvenței terminologice și lexicale.

6

Revizuirea documentului

Pasul imediat următor este revizuirea documentului tradus. Departamentul de Revizie este cel care evaluează gradul de acuratețe al traducerii, se asigură că au fost respectate toate specificațiile terminologice primite și că întreg proiectul de traducere este în concordanță cu cerințele inițiale ale clientului.

7

Formatarea documentului (DTP)

În cele din urmă, ne asigurăm că aspectul documentului este similar cu cel al documentului original.

8

Predarea traducerii şi facturarea

După finalizarea proiectului, livrăm documentul prin e-mail, poștă sau curierat rapid. De asemenea, trimitem și factura, respectând condițiile stabilite de comun acord.

Testimoniale Traduceri Maghiară

Quoate icon
Quoate avatar

Paula/p>

Responsabil comunicare

„Profesionalism și promptitudine. Acestea sunt primele cuvinte care ne vin în minte atunci când vine vorba de experiența cu echipa Swiss Solutions, o echipa preocupată permanent de îndeplinirea cerințelor noastre. „

Quoate icon
Quoate avatar

Monica

Specialist marketing

„Am început colaborarea cu Agenția de traduceri Swiss Solutions doar pentru a avea un backup în acest domeniu. Promptitudinea membrilor echipei, acuratețea traducerilor efectuate, disponibilitatea pentru comunicare și, nu în ultimul rând, suportul oferit de către echipă – nouă, beneficiarilor – a transformat acest „backup” într-o frumoasă colaborare de 5 ani. Mulțumim echipei Swiss Solutions și așteptăm cu mult interes să ducem la bun sfârșit viitoarele proiecte.”