Pe Mihnea îl asemănăm cu Făt-Frumos, pentru că a crescut în 2 ani la Swiss Solutions cât alții în 7. Îi place ceea ce face, iar clienții lui îl iubesc.

  1. Mihnea, ce presupune munca de Project Manager?

Project Managerul, în primul rând, înseamnă multitasking. Ești tot timpul într-un progres continuu și categoric, nu te plictisești niciodată. Sunt multe proiecte din care înveți o procedură nouă sau un nou program. PM-ul mai înseamnă și coordonare, atenție și gândire a proiectului. Să fii atent la deadline. Să te asiguri că vei livra clientului ,,produsul final” conform specificațiilor menționate de acesta. Și, bineînțeles, peste toate acestea, răbdare și calm pentru a putea face tot ce am zis anterior.

  1. Care sunt provocările rolului tău de Project Manager într-o firmă de traduceri?

Una din cele mai mari provocări este reprezentată de cuvântul „urgență”. De obicei, tot ce este urgent înseamnă livrare în aceeași zi. O altă provocare, la fel de importantă, este găsirea celei mai bune resurse pentru fiecare proiect. Contează mult să ai cea mai potrivită persoană, care să respecte cerințele clientului,  pentru ca totul să fie în regulă la final.

  1. Cum reușești să păstrezi echilibrul între relația dintre traducători și clienți?

Prin empatie. Încerc să mă pun în ambele situații. Să înțeleg cât de greu poate fi pentru traducători în anumite situații, dar și câtă nevoie are clientul de documentul respectiv. Astfel, încerc să găsesc o cale de mijloc, satisfăcătoare pentru ambele părți.

  1. Povestește-ne o experiență amuzantă/interesantă legată de un proiect.

Un proiect pe care nu-l voi uita niciodată a fost chiar la începuturile mele în Swiss. Primul proiect mare. Se dă o zi de vineri, ora 18:00, oră la care mai suntem două persoane în firmă. Eu și o colegă mai veche în Swiss. Primesc e-mail de la client, undeva la 350 de pagini de tradus până luni. Am crezut că voi veni și sâmbăta pentru a da proiectul în lucru, însă, cu ajutorul colegei, am reușit să aloc proiectul în mai puțin de două ore. Cu calm, cu răbdare.

  1. De ce e importantă munca unui Project Manager într-o firmă de traduceri?

Consider că PM-ul este persoana care trebuie să înțeleagă cerințele clientului, să știe care sunt pașii care trebuie făcuți, iar mai apoi să transmită informația către traducător și către celelalte persoane implicate în proiect. Așadar, munca unui PM este foarte importantă.

  1. Care sunt top 3 lucruri pe care le-ai învățat la Swiss Solutions?

Organizare. Multitasking. Luarea unei decizii într-un moment cheie.

  1. Descrie rolul tău în 3 cuvinte.

ÎNȚELEGERE. ADAPTABILITATE. DEZVOLTARE.