1. Salut Lorena! Ce presupune munca ta de Project Manager?

Să fii Project Manager presupune, în primul rând, să ieși din zona ta de confort, să accepți provocări în fiecare zi, să fii mereu implicat și „în mijlocul acțiunii”. Munca de Project Manager nu se rezumă doar la gestionarea proiectelor. Managerul de proiect este strategul și mediatorul relațiilor din cadrul proiectelor, fie că e vorba de clienți, membri ai echipei sau parteneri colaboratori.

  1. Care sunt provocările rolului tău?

Trăind în secolul vitezei, consider că timpul este cea mai mare provocare în ceea ce privește rolul meu. Deadline-ul este, probabil, factorul decisiv în succesul unui proiect, motiv pentru care este necesară o planificare impecabilă a proiectelor, o analiză alternativă (întotdeauna notez un plan B J) și nu în ultimul rând, o bună comunicare atât cu clienții, cât și cu părțile implicate în proiecte.

  1. Cum reușești sa păstrezi echilibrul intre relația dintre traducători si clienți?

Fiind intermediarul între clienți și traducători, comunicarea este un punct cheie în activitățile zilnice. Prin comunicare și entuziasm am câștigat încrederea clienților, dar și a traducătorilor, pas cu pas. Este ideal să înțelegi nevoile ambelor părți, să empatizezi, să-i cunoști și să fii un bun ascultător. Dacă toate acestea sunt îndeplinite, nu există situație fără rezolvare.

  1. Povestește-ne o experiență amuzantă/interesantă legata de un proiect.

Îmi amintesc că un client avea nevoie foarte urgent de o traducere în limba germană. S-a prezentat la sediul nostru cu documentația, am analizat-o, comunicându-i printre altele costul total. Începusem să contactez echipa de traducători pentru realizarea proiectului, iar după un anumit timp, observ că persoana respectivă sta în dreapta biroului meu și așteaptă. Inițial credeam că dorește anumite informații sau are nevoie de altceva, însă acesta mă întrebă foarte mirat de ce nu este gata traducerea celor 10 pagini, doar avem o mașină de tradus care face asta, nu? J

  1. Care sunt top 3 lucruri importante pe care le-ai învățat la Swiss Solutions?

Am venit la Swiss crezând că sunt o persoana organizată; mă înșelasem… Încă din prima zi am văzut aici ce înseamnă, de fapt, o bună organizare. Am cunoscut oameni optimiști, motivați și înțelegători, care m-au acceptat și integrat în ceea ce înseamnă Swiss Solutions astăzi.  Astfel, pot spune că în topul celor trei lucruri importante pe care le-am învățat aici și-au câștigat locul: organizarea, motivarea și înțelegerea.

  1. Descrie rolul tău in 3 cuvinte.

CAN DO IT!

Sau

I GOT THIS! J