Credem și afirmăm, cu tărie, că oamenii sunt cea mai de preț resursă pentru noi. Când spunem oamenii Swiss Solutions ne referim la cei care dau culoare, în prezent, poveștii noastre, dar și la cei care au marcat momente memorabile alături de noi în trecut. Sunteți, cu toții, ai noştri, iar Agenția de traduceri Swiss Solutions vă aparține!

Printre cei mai de preț angajați ai poveștii noastre se numără Diana – fost Manager de Proiect – care a deschis, cu nostalgie, după trei ani, cutiuța cu amintirile din Swiss.

Sunteți curioși să vedeți ce emoții am reușit să scoatem la iveală?

  1. Îți mai amintești cum a fost prima ta zi la Swiss Solutions?

Prima zi de lucru nu mi-o mai aduc aminte, dar îmi amintesc, cu drag, interviul final cu Florin. M-am simțit relaxată, a fost un interviu foarte plăcut, mai mult o discuție liberă. Când am ieșit de la interviu am știut că va urma să lucrez în Swiss. Înainte de Swiss lucrasem într-un call center și toată experiența mea se rezuma la relațiile cu clienții. Nu știam ce presupune un proces de traducere sau managementul proiectelor, dar se pare că Florin a anticipat că mă voi descurca.

  1. Când rostești Swiss Solutions, care sunt primele trei cuvinte care îți vin în minte?

Traduceri, profesionalism, dezvoltare.

  1. Descrie-ne, pe scurt, echipa Swiss Solutions din care ai făcut parte.

    Alături de oamenii Swiss Solutions din acea perioadă am format o echipă specială 🙂 Lore, Elena, Li, Didi și mai târziu Gio, Ilona, Vlad, Alina. Alexandra, traducătoarea noastră, care m-a ajutat în atâtea situații, echipa de revizie, Codrin…. A fost frumos! Oameni minunați, inteligenți și responsabili. Ne ajutam foarte mult unii pe ceilalți, mai ales dacă unul dintre noi avea foarte mult de lucru. Întotdeauna ceilalți săreau în ajutor – sunam un traducător, împărțeam documentele etc.

  1. În calitate de Project Manager, ai avut proiecte care să-ți pună probleme? Descrie-ni-l pe cel mai „năzdrăvan”.

Au fost multe proiecte care mi-au pus probleme, dar cel mai mult mă bucuram când la final efortul și munca îmi erau apreciate. Și au fost multe situații în care m-am simțit apreciată. Îmi aduc aminte de proiectele de la Alcon sau Astra Vagoane sau primul meu proiect de 5000 de pagini care nu a fost ușor de gestionat. Îmi aduc aminte de proiectele în care le rezolvam clienților situații ce nu țineau neapărat de traduceri, cum ar fi vize de la ambasade etc.

  1. Care este cea mai amuzantă întâmplare pe care ți-o amintești, ca Project Manager la Swiss Solutions?

Faptul ca am primit la una dintre aniversări un tricou inscripționat cu „The queen of Ctrl+C and Ctrl+V”. Îmi mai vin în minte situații în care atunci când mă adresam clienților mai greșeam numele lor (toți colegii știau ca eu sunt cea care greșesc numele clienților în e-mail). O altă situație a fost când făceam transferul unui client către colega mea Diana și cum pe ambele ne chema Diana clienta ni s-a adresat cu Dianele zeițelor.

  1. Te-a schimbat, în vreun fel, experiența Swiss Solutions? Dacă da, cum?

În primul rând m-am dezvoltat foarte mult din punct de vedere profesional. Am învățat foarte multe lucruri legate de project management, comunicare. Acum abordez altfel situațiile dificile cu care mă confrunt la actualul job.

  1. Cum era începutul unei noi zile de lucru la Swiss Solutions?

Ziua bună se cunoștea de dimineață, prin urmare aveam un ritual cu fetele să ascultăm Les Elephant Bizzare – Nu mă opri. Ne transmitea un sentiment pozitiv si ne dădea senzația că orice problemă va apărea o vom rezolva, mai bine zis că putem muta munții din loc. Mai aveam un ritual drăguț între noi și fetele sper să și-l aducă aminte. Apoi pregătirea cafelei, verificarea email-ului, prioritizarea task-urilor – treceam la lucrurile serioase.

  1. Ce a însemnat pentru tine să fii angajat Swiss Solutions?

A fost o perioada interesantă cu multe provocări și împliniri profesionale. Îmi aduc aminte cu drag de discuțiile mele cu Florin legate de Simona Halep și tenis, amândoi fiind pasionați de tenis. Sper că va zâmbi când va citi asta. Mă bucur că atunci când mă revăd cu Florin și cu Roxana povestim cu drag ce am mai făcut, împărtășim din experiențele trăite în ultima perioadă și ce ne mai propunem să realizăm. La fel se întâmplă și când mă revăd cu foștii mei colegi.

În Swiss am învățat ce înseamnă munca în echipă și cât de mult contează să lucrezi cu colegi pe care te poți baza. Am putut întotdeauna să contez pe sprijinul lui Florin și al Roxanei atât în ceea ce privește partea profesională, dar și la nivel personal. Alături de ei am simțit că sunt mai mult decât un simplu angajat.

  1. Cum se vede, din exterior, Swiss Solutions la aniversarea a 13 ani de poveste?

Se vede diferit față de acum trei ani. Mă bucură să văd că s-a dezvoltat, că s-a deschis un birou în străinătate, că participă la evenimente internaționale, că există proiecte mari în lucru, team building-uri cu angajații, etc.

Mă bucură să văd că deși vorbim despre una din cele mai mari agenții de traduceri din țară si nu numai, în continuare există dorința de a progresa, de a perfecționa și de a dezvolta.

Prin urmare, dragă Swiss Solutions, pot doar să îți urez la mulți ani cu cât mai multe proiecte finalizate cu succes.

Această lectură poate ajunge la desăvârșire ascultând Les Elephant Bizzare – Nu mă opri. Doar alături de oameni care îndrăznesc să viseze putem fi de neoprit. 🙂

Salutări swisssoluțiene tuturor!